Friday, July 28, 2023

JITTERBIT LANCARKAN HARMONY EDI, PENYELESAIAN EDI BERASASKAN AWAN TERBENAM SEPENUHNYA UNTUK BERIKAN PENGALAMAN YANG LEBIH MANTAP DAN MESRA PENGGUNA

 Fleksibiliti, keterlihatan dipertingkatkan, kemudahan penggunaan, pengurusan rakan dagangan terpusat dan harga yang kompetitif Harmony EDI menjadikannya pilihan yang unggul di pasaran


ALAMEDA, Calif., 28 Julai (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Jitterbit, peneraju global yang memperkasakan transformasi melalui automasi, hari ini mengumumkan penyelesaian pertukaran data elektronik (EDI) urus sendiri berasaskan awan yang disepadukan sepenuhnya dalam platform Jitterbit Harmony. Dengan Harmony EDI, pengguna boleh layan diri sepenuhnya dan mengurus sendiri proses EDI. Data dipindahkan secara automatik antara rakan kongsi dagangan (cth. Amazon, Home Depot, Lowes, Walmart, dan banyak lagi) dan pedagang ke dalam sistem ERP, CRM dan perkapalan pedagang. Ini membantu menyelaraskan proses dan mengautomasikan aliran kerja, menghapuskan pemprosesan manual dan kelulusan transaksi EDI, dan memastikan ketepatan maklumat yang dihantar antara sistem.

Tawaran EDI tradisional bergantung pada platform vendor pihak ketiga untuk mengendalikan EDI untuk pelanggan mereka, yang menimbulkan cabaran yang ketara terhadap perniagaan. Jurang aplikasi dan keperluan untuk penyambung tambahan menyukarkan peningkatan apabila rakan kongsi dagangan dan aplikasi EDI baharu ditambah. Selain itu, banyak vendor EDI tidak mempunyai kepakaran teknikal untuk mengurus penyepaduan di luar EDI yang mengehadkan perniagaan yang ingin dipertingkatkan.

Harmony EDI bersepadu sepenuhnya dan diurus sendiri oleh Jitterbit menghapuskan halangan di atas, membawa tahap baharu kemudahan penggunaan dan kefungsian ke pasaran. Banyak penyelesaian EDI menawarkan penyepaduan EDI rumit yang terhad kepada penterjemah dokumen atau pergerakan dan pertukaran data antara rakan kongsi perdagangan dan perniagaan. Dengan Harmony EDI, perniagaan mempunyai akses kepada penyelesaian iPaaS berasaskan awan dengan set aplikasi yang menyokong penyepaduan tersuai dan keupayaan untuk menambah dan mengurus sistem serta aplikasi yang disepadukan dengan EDI dengan mudah. Harmony EDI menyokong semua jenis perniagaan—daripada mereka yang mempunyai pasukan EDI yang berpengalaman atau berdedikasi yang ingin menguruskan EDI sendiri, kepada perniagaan yang mempunyai sangat sedikit atau tiada pengalaman EDI yang mahukan vendor yang boleh dipercayai untuk menyediakan proses EDI dan rakan dagangan mereka. 

Harmony EDI memberikan pengguna keterlihatan dan kawalan penuh, yang membolehkan mereka:

· Mengurus dan mengkonfigurasikan rakan kongsi dagangan: Platform terpusat Harmony EDI menyampaikan ciri termaju untuk perniagaan mengurus semua aspek hubungan rakan dagangan mereka, dengan akses kepada lebih 1,000 rakan dagangan dan 4,000 peta. 
· Dapatkan keterlihatan penuh ke dalam transaksi dan dokumen EDI: Dengan keupayaan penjejakan dan pelaporan yang dipertingkatkan, Harmony EDI memberikan keterlihatan yang perniagaan perlukan untuk mengenal pasti dan menangani isu dengan cepat, seperti ralat transaksi, memastikan pertukaran dokumen tepat pada masanya dan tepat. Ini termasuk keupayaan untuk mengurus sendiri rakan dagangan dan aliran kerja EDI dengan ERP dan sistem belakang, dan keupayaan untuk menambah rakan dagangan baharu dengan mudah mengikut perkembangan perniagaan.
· Bersepadu dengan sistem ERP: Disepadukan sepenuhnya dalam platform Harmony, Harmony EDI menguasakan penyepaduan dengan sistem ERP yang terkemuka dalam industri seperti SAP, Oracle Netsuite, Sage, Microsoft Dynamics 365, dan banyak lagi, seterusnya membolehkan perniagaan mengautomasikan proses EDI mereka dan menyelaraskan aliran kerja mereka antara sistem dan aplikasi.
· Bekerja dengan lancar dengan penyelesaian iPaaS penuh Jitterbit: Dengan Harmony EDI, perniagaan boleh menambahkan aplikasi dan sistem dengan mudah pada timbunan teknologi mereka, cipta aliran kerja automatik antara aplikasi dan mempunyai keterlihatan data aplikasi yang lebih baik merentas platform.

"Hari ini, Jitterbit melangkah ke hadapan dalam dunia penyelesaian EDI dengan pelancaran Harmony EDI. Dibenamkan dengan lancar dalam awan, tawaran yang mengubah corak perniagaan ini membawa fleksibiliti, keterlihatan yang dipertingkatkan dan kemesraan pengguna yang tiada tandingannya,” kata Vito Salvaggio, Naib Presiden Kanan pengurusan produk di Jitterbit. “Dengan pengurusan rakan dagangan berpusat dan harga yang kompetitif, Harmony EDI berdiri megah sebagai pilihan unggul dalam pasaran. Vendor B2B boleh mengucapkan selamat tinggal kepada batasan dan menerima era baharu proses yang diperkemas, aliran kerja automatik dan kuasa untuk mentakrifkan semula kejayaan."

Harmony EDI Jitterbit akan tersedia serta-merta. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila kunjungi www.jitterbit.com/product/edi/

Perihal Jitterbit, Inc.
Jitterbit memperkasakan transformasi perniagaan dengan penyelesaian perusahaan kod rendah untuk penyepaduan dan pembangunan aplikasi. Jitterbit menggabungkan dan memudahkan kuasa iPaaS, APIM, EDI, dan LCAP untuk menguatkan nilai sistem di premis, berasaskan awan dan SaaS serta mempercepatkan perjalanan digital. Organisasi di seluruh dunia bergantung pada pengalaman dan kepakaran Jitterbit untuk membantu mereka mengautomasikan proses perniagaan kritikal dan membina aplikasi untuk menjamin perniagaan mereka pada masa hadapan. Ketahui cara Jitterbit membantu orang bekerja dengan lebih gembira di www.jitterbit.com atau ikuti kami di LinkedIn

Maklumat Hubungan Media:

jitterbit@bocacommunications.com

Sumber : Jitterbit

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment