Saturday, April 20, 2019

FARMERS EDGE MENAMBAHKAN KECERDASAN RUANG PANDU KEPADA PLATFORM DIGITAL KETEPATAN

Peranti Berasaskan Aplikasi Menyampaikan Penyambungan Universal, Dalam Ruang Pandu dan secara Kawalan Jauh, untuk Menyediakan Sokongan Keputusan dan Penyimpanan Rekod yang Dipermudahkan untuk Analisis Keuntungan yang Tepat

WINNIPEG, Manitoba & AMES, Iowa, 18 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Farmers Edge™ hari ini mengeluarkan sebuah peranti kecerdasan di lapangan yang berasaskan aplikasi yang menyediakan suatu pengalaman digital yang lancar dari pejabat ke ruang pandu. Dengan menghubungkan penanam, peniaga, peruncit, penasihat yang dipercayai dan pihak berkepentingan utama yang berkaitan secara digital, Peranti Ruang Pandu menyediakan penglihatan lengkap bagi setiap aktiviti lapangan dan pada masa yang sama memudahkan penyimpanan rekod, meningkatkan aliran kerja, dan mengurangkan risiko bagi kehilangan data kritikal. Bersepadu dengan ciri-ciri eksklusif yang sedia ada bagi platform FarmCommand™, termasuk: keadaan cuaca dan ramalan cuaca di ladang, imej satelit harian, pemodelan ramalan, dan pengesanan perubahan kesihatan tanaman secara automatik, Peranti Ruang Pandu itu menyediakan satu lapisan tambahan bagi sokongan keputusan asas yang membolehkan tahap kecekapan dan keuntungan baharu di ladang.

Membina di atas kerjasama strategik baru-baru ini dengan syarikat-syarikat pertanian terkemuka, termasuk CNHi, Global Ag Risk Solutions, PartnerRe, HBS, Raven, Lindsay Corporation, Richardson Pioneer, dan NuFarm, Farmers Edge mereka bentuk Peranti Ruang Pandu itu untuk menyediakan tahap keserasian dan fleksibiliti paling tinggi yang boleh diperolehi. Peranti itu mempunyai ciri-ciri penyambungan tanpa wayar dan bercampur-campur dengan mana-mana mesin moden dan boleh digunakan untuk merancang pekerjaan, melihat penstriman data dan pemetaan secara langsung, menyesuaikan operasi lapangan, menguruskan jadual penyelenggaraan, memantau bekalan, dan berkongsi maklumat untuk menjadikannya platform mudah alih yang paling maju daripada jenis itu. Dikuasakan oleh peranti telematik jenama-agnostik yang baharu dipertingkatkan - Gen. 2 CanPlug™ - semua data dikumpul, dipindah, dan diproses secara automatik, untuk memastikan rekod yang kritikal dikekalkan untuk pelaporan yang tepat.

“Gabungan bagi interaktiviti secara langsung dan pelaporan automatik meningkatkan keupayaan bagi penanam, peruncit, dan pihak berkepentingan yang lain untuk mengenal pasti dan menangani faktor-faktor yang mungkin memberi kesan kepada pendapatan atau produktiviti sesebuah ladang,” kata Ron Osborne, Ketua Strategi dan Pegawai Produk bagi Farmers Edge. “Sama ada ia lebih bijak dalam menghantar penyembur, mengurangkan pemelahuan operator, mengawasi aplikasi tersuai untuk memastikan ketepatan, atau memahami mesin mana yang melakukan yang terbaik untuk setiap tugasan, Peranti Ruang Pandu FarmCommand menyampaikan ketelusan dan fleksibiliti yang tidak dapat ditandingi untuk membuka kunci nilai data.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12071

No comments:

Post a Comment