Friday, April 26, 2019

ONCHAIN CUSTODIAN, PENJAGA MATA WANG KRIPTO & ASET DIGITAL YANG DISOKONG OLEH SEQUOIA, MENGUMUMKAN PELANGGAN MEREKA YANG PERTAMA DAN PERKONGSIAN



SINGAPURA, 23 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Berikutan kejayaan pelancaran perkhidmatan mereka, Onchain Custodian (ONC), penjaga aset digital yang disokong oleh Sequoia, Fosun dan DHVC, mengumumkan kemunculan pelanggan mereka yang pertama dan penubuhan perkongsian penting.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20190422005266/en/Onchain-Custodian-Cryptocurrency-Digital-Asset-Custodian-Backed
 
Beribu pejabat di Singapura, ONC telah membangunkan satu perkhidmatan penjagaan peribadi dan komprehensif untuk pelabur institusi dan pelabur bertauliah bagi mendapatkan aset digital dengan keselamatan dan kawalan gred institusi. Platform Penjaga Aset Digital SAFE™ dibina secara fleksibel untuk memenuhi kemungkinan masa hadapan bagi penjagaan aset digital.

Acara pelancaran Onchain Custodian berlangsung di Mandarin Oriental Singapore pada 11 April semasa Sidang Kemuncak Kewangan Baharu Blok Rantai Asia Pasifik. Acara itu telah menarik tetamu VIP dari seluruh dunia, dari Kanada hingga ke China. Sebahagian daripada mereka telah mengumumkan pada acara itu mengenai rancangan mereka untuk menggunakan perkhidmatan Onchain Custodian.

Selain Yayasan Ontologi, yang mengumumkan dua minggu lalu berhubung penggunaan perkhidmatan itu, Tembusu PartnersPre AngelJLABJD Capital, Fission Capital, Frees Fund, Timestamp Capital, Milestone, antara tujuh yang lain, akan  memulakan proses penggabungan dengan Onchain Custodian pada minggu-minggu mendatang.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12078

No comments:

Post a Comment