Tuesday, October 24, 2023

CHINT GROUP MENGADAKAN PAMERAN SEMASA PERSIDANGAN KE-24 MENGENAI INDUSTRI BEKALAN KUASA ELEKTRIK




XIAMEN, China, 23 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE)
 -- Pada 20 Oktober, Persidangan ke-24 mengenai Industri Bekalan Kuasa Elektrik bermula di Xiamen, dihadiri oleh lebih 2,500 wakil dari AESIEAP (Persatuan Industri Bekalan Kuasa Elektrik Asia Timur dan Pasifik Barat) negara anggota dan unit anggota serantau, serta organisasi perkhidmatan berkaitan seperti perusahaan tenaga dan kuasa, organisasi industri, pengilang kelengkapan teknikal, dan penyelidikan dan perundingan saintifik. Sebagai penyedia penyelesaian tenaga pintar yang terkenal di dunia, CHINT Group membuat penampilan sulung dengan tema "tenaga rendah karbon, bergerak maju ke hadapan dengan kepintaran" bertujuan membincangkan dengan pelanggan industri berkenaan masa depan tenaga dan elektrik hijau, rendah karbon dan mampan.

Semasa Persidangan itu, Nan Cunhui, Pengerusi CHINT Group, memberikan ucaptama, menumpukan kepada transformasi kebijaksanaan tenaga rendah karbon dan berkongsi amalan jelas inovasi berterusan CHINT Group di sekitar kuasa industri tenaga baharu dan berganding bahu dengan rakan kongsi ekosistem. CHINT Group dan Majlis Kuasa Elektrik China (China Electricity Council) menandatangani perjanjian kerjasama strategik dan kedua-dua pihak akan memainkan peranan sepenuhnya kepada kelebihan platform industri Majlis Kuasa Elektrik China dan penyelidikan dan pembangunan CHINT Group, serta keupayaan teknologi penggunaan menyeluruh dalam bidang tenaga dan kuasa elektrik, mewujudkan hubungan kerjasama strategik yang menyeluruh, serta seterusnya menggalakkan pembangunan berkualiti tinggi industri tenaga baharu. AESIEAP secara khusus menyediakan sesi pameran tema dan CHINT Group menumpukan perhatian kepada memaparkan penyelesaian hijau dan rendah karbon yang menyeluruh bagi keseluruhan rantaian nilai perusahaan, memperkasa rakan kongsi dengan "karbon rendah" dan "kepintaran" untuk terus mendalami bidang tenaga baharu dan membantu pelanggan global merealisasikan penaiktarafan tenaga hijau dan pintar dalam bidang kuasa tradisional.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: ttps://www.businesswire.com/news/home/53648423/en
 
Individu untuk Dihubungi

CHINT Group
Chen Depeng
E-mel: cdpeng@chint.com
Tel: +86188 6756 4968
Laman web: https://www.aesieap.com/#/
 
Sumber: CHINT Group


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17572

No comments:

Post a Comment