Wednesday, October 25, 2023

TIDAK GENTAR, BERDIRI TEGUH DAN ANDAL, DONGFENG KC MEMULAKAN PERJALANAN BAHARU DI DUNIA




WUHAN, China, 24 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
Berorientasikan pelanggan, sebagai respons kepada penguasaan pengangkutan jalan raya di banyak wilayah di seluruh dunia, Dongfeng Commercial Vehicles melancarkan lori pembuang baharu - DONGFENG KC.

Promosi DONGFENG KC
https://www.youtube.com/watch?v=VUo_v2WqWvo

Lori pembuang DONGFENG KC menerima pakai kabin kenderaan kejuruteraan D320 generasi baharu, tempat duduk dengan beg udara untuk pemandu, bersama tempat letak tangan di satu sisi, sandaran kepala bersepadu, sokongan lumbar dengan beg udara dan pengudaraan tempat duduk. Bahagian dalaman kabin dilengkapi dengan penyaman udara dan pemanas meletak kereta automatik.

DONGFENG KC mempunyai kuasa yang kuat dan keupayaan galas. Lori ini dilengkapi dengan tiga rantai kuasa terkemuka pada peringkat antarabangsa, iaitu, enjin Dongfeng Cummins, kotak gear FasTrak dan gandar Dongfeng Dana dan Handmann. Kuasa maksimum enjin boleh mencecah 520HP.

Untuk menyesuaikan dengan keadaan jalan raya yang lasak, DONGFENG KC telah memasang konfigurasi penyesuaian seperti peranti pemanasan gas ekzos bagi memenuhi keperluan pengendalian dalam persekitaran sejuk. Pengubahsuaian yang berupaya disesuaikan boleh dibuat mengikut keperluan pengguna dan keadaan kerja yang berbeza seperti pengangkutan jalan raya atau pemuatan di kawasan perlombongan. Kelegaan bumi tangki air dan ketinggian bumi minimum aksesori casis memenuhi keperluan keadaan kerja sepenuhnya.

Dongfeng Commercial Vehicles komited untuk menyediakan produk dan perkhidmatan yang andal kepada pengguna di seluruh dunia. Penubuhan dua gudang pusat alat ganti di kawasan jualan utama Eropah, pengurusan lebih daripada 200 stesen perkhidmatan penyelenggaraan dan lebih daripada sedozen pakar China menyediakan sokongan teknikal profesional di wilayah itu, serta boleh memastikan pengguna dengan perkhidmatan selepas jualan yang tepat pada masanya, cepat dan perkhidmatan selepas jualan yang berkesan. Model pengedaran yang disatukan menyelesaikan masalah "khidmat lepas jualan yang sukar " dihadapi oleh peniaga berbeza untuk pengguna dan menyediakan pengalaman kenderaan tanpa kebimbangan dengan jaminan bersama serantau.

“Saya mempunyai tiga kriteria untuk memilih lori pembuang, kuasa, kebolehlaluan dan keselesaan. DONGFENG KC memenuhi keperluan saya sepenuhnya. Saya amat menyukai kenderaan ini!” Simon, pengguna Eropah, menyatakan penghargaan yang tinggi untuk DONGFENG KC dalam mesyuarat pengalaman pandu uji luar talian.

SEMUA INI DISEBABKAN OLEH KEPERCAYAAN, Dongfeng Commercial Vehicle menjadi “jenama lori China yang paling andal” dengan teknologi kenderaan cemerlang dan perkhidmatan eksklusif yang cukup bertimbang rasa. Selain Eropah, DONGFENG KC telah diperkenalkan ke Amerika Selatan, Asia Tenggara dan pasaran lain, serta akan terus menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi dan andal kepada pengguna di seluruh dunia dan mencipta lebih banyak nilai.

URL:

http://www.dongfeng-global.com/
https://www.facebook.com/DongfengMotorCorporationGlobal
https://www.facebook.com/DongfengMotorCorporationSA
https://www.facebook.com/DongfengMotorCorporationME
https://www.tiktok.com/@dfmotor

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17574

No comments:

Post a Comment