Thursday, October 26, 2023

FLYWHEEL BERSATU SEBAGAI KUASA DAGANGAN DIGITAL GLOBAL TUNGGAL

Memacu jualan menguntungkan melalui data dan teknologi media runcit dikuasakan AI

NEW YORK, 25 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- 
Flywheel, kuasa peneraju dalam dagangan digital sejak 2014, hari ini umumkan penyepaduan 11 jenama Ascential Digital Commerce yang unik untuk membentuk satu jenama global.

Kini disepadukan sebagai satu entiti global yang lebih besar, Flywheel muncul lebih berpengaruh berbanding sebelum ini, menjanjikan akses jenama kepada pertumbuhan mampan yang tiada tandingannya dalam pasaran digital terbesar dan paling rumit di dunia.

Sorotan reka cipta semula Flywheel termasuk:
  • Satu perniagaan yang berkuasa: Flywheel kini menggabungkan keupayaan unik 11 jenama sebelum ini di bawah Ascential Digital Commerce.
  • Tawaran yang dipertingkatkan: Perkhidmatan yang komprehensif ini kini terdiri daripada media dan runcit, perkhidmatan terurus dan layan diri kepada perundingan dan cerapan runcit.
  • Pengiktirafan industri: Flywheel berbesar hati memiliki pelanggan yang terdiri daripada lebih separuh daripada 100 teratas syarikat CPG tersenarai awam bagi tahun 2022 mengikut hasil, menurut Teknologi Barangan Pengguna.
Penetapan semula kedudukan Flywheel bukan sekadar transformasi jenama malah merupakan komitmen untuk berkembang bersama landskap perdagangan digital pesat. Dedikasi syarikat terbukti dalam teknologi dan kepakarannya yang terkemuka, membantu menguruskan berpuluh bilion jualan produk dan berbilion dalam perbelanjaan pengiklanan setiap tahun.

Duncan Painter, Ketua Eksekutif Flywheel, menyatakan, “Dunia peruncitan sangat rumit dan sentiasa berubah.  Tetapi matlamat setiap jenama tetap sama – untuk menggunakan semua data yang ada dan teknologi terbaik bagi memacu jualan dan skala yang menguntungkan. Mana-mana jenama yang mempunyai akses ini dan kepakaran terbaik tentang cara mengambil tindakan, akan menang.Hari ini kami memasuki lembaran baru. Dengan keupayaan dan kepakaran unik kami, perkongsian pasaran yang rapat dan set data yang tiada tandingan, Flywheel yang baharu memperkasakan jenama untuk bukan sekadar menyesuaikan diri tetapi turut berkembang maju dalam landskap digital yang berkembang pesat.”

Flywheel meningkat untuk memenuhi keperluan setiap pelanggan, sama ada syarikat itu merupakan salah satu syarikat produk pengguna terbesar di dunia atau jenama yang berkembang pesat. Penyelesaian boleh disesuaikan daripada perisian layan diri tulen, kepada pengurusan perdagangan digital penyumberan luar dengan pakar berdedikasi sebagai lanjutan daripada pasukan pelanggan, dan segala-gala di antaranya.

Faedah bekerjasama dengan Flywheel baharu termasuklah:
  • Kecekapan: Pengoptimuman iklan dikuasakan AI yang memastikan jangkauan dan penukaran maksimum.
  • Wawasan: Analisis lanjutan dan pembelajaran mesin memberikan kejelasan tentang trend pasaran, membantu keputusan pelaburan pertumbuhan yang lebih baik.
  • Pemudahan: Automasi dan perundingan yang ditempah khas membantu jenama menavigasi landskap media yang rumit dengan lancar.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang revolusi Flywheel dalam teknologi media runcit, lawati www.flywheeldigital.com baharu atau lihat video pelancaran jenama Flywheel.

Perihal Flywheel

Flywheel mengendalikan platform dagangan digital berasaskan awan terkemuka di seluruh pasaran digital utama dunia. Hal ini membolehkan pelanggan kami mengakses pengukuran prestasi masa nyata hampir dan meningkatkan jualan, bahagian dan juga keuntungan.

Melalui kepakaran, skala, capaian global dan AI kami yang sangat canggih serta penyelesaian dikuasakan data, kami menyediakan nilai yang berbeza untuk syarikat produk pengguna terbesar dunia dan juga jenama yang berkembang pesat. Penyelesaian ini boleh disesuaikan daripada perisian layan diri tulen, kepada pengurusan penyumberan luar bagi operasi pasaran perdagangan digital, dan segala-galanya di antaranya.

Dengan operasi di seluruh Amerika, Eropah, APAC, dan China, kami menawarkan kepada pelanggan kami akses kepada pasaran global yang besar dan mempunyai penyelesaian untuk lebih daripada 400 pasaran digital.

Flywheel Digital ialah bahagian Ascential plc, yang disenaraikan di Bursa Saham London (www.ascential.com). 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17577

No comments:

Post a Comment