Wednesday, October 11, 2023

LIVERAMP MEMBUAT PENAMPILAN SULUNG PENGAKTIFAN NATIF BILIK BERSIH DAN RESOLUSI IDENTITI DIPERTINGKAT MERENTASI SEMUA AWAN UTAMA

 Keupayaan baharu, berteraskan privasi, natif awan membantu pelanggan mengatasi kehilangan isyarat, menghubungkan pandangan pelanggan dengan tepat merentasi perusahaan dan membantu lebih ramai pengguna dengan berkesan di seluruh ekosistem


SAN FRANCISCO, 11 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- LiveRamp (NYSE: RAMP) pada hari ini mengumumkan keupayaan pengaktifan bilik bersih baharu dan identiti berteraskan awan yang memperkasa pelanggan untuk mengaktifkan dan menghubungkan data masing-masing dengan lebih berkesan sambil membuka analisis dan cerapan khalayak secara lebih mendalam. Hasilnya, jenama, penerbit dan platform teknologi boleh memaksimumkan nilai data pihak pertama masing-masing, menyatukan dan mengaktifkan data masing-masing dengan lancar daripada mana-mana persekitaran, serta mendalami cerapan pengguna melalui pengukuran yang lebih terperinci—kesemuanya dalam ekosistem tindanan atau rakan kongsi teknologi perusahaan sedia ada.

Dengan peningkatan platform ini, 900+ pelanggan LiveRamp kini mendapat manfaat daripada:

Pengaktifan Secara Langsung kepada Ratusan Rakan Kongsi dari Bilik Bersih Data Snowflake dan LiveRamp. Dengan keupayaan bilik bersih generasi akan datang, natif awan LiveRamp, kini pelanggan boleh mengaktifkan secara langsung data masing-masing dengan ratusan rakan kongsi dari platform kerjasama pilihan, termasuk Bilik Bersih Snowflake dan LiveRamp, bersama ketepatan dan ketersambungan yang dipertingkat.

Dengan RampID™—pengenal pasti paling tahan lama, berteraskan privasi untuk menghubungkan ekosistem digital—pelanggan LiveRamp boleh mengambil tindakan segera ke atas cerapan baharu yang dijana melalui kerjasama rakan kongsi yang selamat sambil mencapai skala dan jangkauan yang tiada tandingannya. Dengan ketersambungan yang lancar kepada rangkaian industri yang paling luas dan kaya dengan data, LiveRamp juga menawarkan keupayaan melakukan pengaktifan merentasi ekosistem ini tanpa perlu menggunakan berbilang penyelesaian atau membina integrasi baharu untuk setiap rakan kongsi dan platform.

“Bekerjasama dengan LiveRamp untuk mengembangkan keupayaan bilik bersih melalui platform dan ekosistem Tertumpu kami telah membantu menambah baik pengaktifan data pihak pertama dan mencipta segmen sasaran khalayak yang tepat – kesemuanya dari persekitaran yang sama," kata Mike Bregman, Ketua Pegawai Pengaktifan di Havas Media Network Amerika Utara. "Ini telah membolehkan Havas Media membantu pelanggan yang semakin memerlukan cerapan merentasi saluran untuk mencapai matlamat perniagaan dengan lebih baik.”

“Bilik bersih data telah menjadi alat kritikal untuk menyampaikan lebih banyak risikan pelanggan kepada rakan kongsi jenama kami sambil mengekalkan ketelusan dan kawalan yang kami perlukan sebagai pengelola data khalayak kami,” kata Brian Lin, Naib Presiden Kanan Pengurusan Produk, Pengiklanan di TelevisaUnivision. “Keupayaan mengaktifkan secara langsung di luar dari bilik bersih generasi akan datang LiveRamp mendalami perkongsian strategik kami yang luas sambil mengekalkan tahap perlindungan privasi paling tinggi.”

Resolusi Identiti Pertama Industri Merentasi Semua Awan Utama. Dengan keupayaan resolusi identiti natif awan dan terbenam, kini pelanggan boleh memilih mengembangkan data pihak pertama samaran masing-masing untuk memasukkan elemen data yang diketahui, seperti CRM dan alamat e-mel, secara langsung dalam platform awan pilihan, termasuk AWS, Azure, Google Cloud, Databricks dan Snowflake. Kini pelanggan LiveRamp boleh memaksimumkan ROI pemasaran dari mana sahaja data ditempatkan.

Pemecahan data pelanggan menjadikan pembukaan identiti berasaskan individu dalam awan sebagai cabaran yang berterusan. Sebagai contoh, 86% pengguna mempunyai berbilang alamat e-mel, yang perlu diselesaikan terhadap individu tersebut bagi membolehkan pengaktifan dan pengukuran terbaik seumpamanya. Pengguna juga, secara purata, mempunyai 13 peranti bersambung yang mungkin dimanfaatkan untuk strategi pengiklanan dan pengukuran holistik. Corak pembelian khusus isi rumah juga berubah-ubah, menimbulkan kesukaran untuk mengukur penyebab dengan tepat. Apabila menggunakan keupayaan identiti pertama awan LiveRamp, syarikat boleh menangani cabaran ini dengan menyelesaikan berbilang pengenal pasti peribadi kembali kepada individu dan isi rumah, sekali gus meningkatkan pengukuran dan membolehkan lebih banyak pengiklanan yang diperibadikan sambil meminimumkan keperluan untuk pergerakan data.

“Keupayaan menggunakan teknologi LiveRamp tanpa meninggalkan persekitaran awan kami merupakan manfaat yang cukup luar biasa,” kata Seth Hirsh, Rakan Kongsi, Ketua Analisis di Acadia. “Sambil kami melihat masa depan kami semasa menggunakan Snowflake, LiveRamp akan memberikan kami alat untuk menyelaraskan cara kami memasukkan data ke gudang data awan, menyasarkan khalayak secara meluas merentasi ekosistem dan menambah baik hasil pengukuran untuk pelanggan kami tanpa perlu menggerakkan data antara persekitaran.”

Kimberly Bloomston, Naib Presiden Kanan Produk di LiveRamp, menambah, “Membawa keupayaan pengaktifan dan identiti dioptimumkan bilik bersih, natif awan ke pasaran memastikan perusahaan mempunyai kemampuan menskalakan amalan data, memaksimumkan cerapan dan membina fleksibiliti untuk masa depan. Ciri baharu ini memberikan akses kepada set data lain yang tidak boleh diakses, membolehkan set data tersebut memudahkan pengaktifan kempen dan mengoptimumkan keupayaan untuk membantu pengguna secara konsisten dengan tepat. Dengan LiveRamp, perniagaan diperkasa untuk mengembangkan inisiatif transformasi digital masing-masing di samping permintaan ekosistem yang terlalu berpecah-pecah dan perjalanan kompleks pelanggan dan rakan kongsi masing-masing, termasuk awan dan bilik bersih.”

LiveRamp terus memajukan penyelesaian dan memperkasa kerjasama data generasi akan datang merentasi empat komponen kritikal.

· Live/Identiti: Membina infrastruktur identiti perusahaan bagi mengenal pasti dan memadankan pelanggan dengan tepat merentasi saluran, rakan kongsi dan platform untuk paparan pelanggan paling bersambung yang mungkin.
· Live/Akses: Mengembangkan nilai data, mendalami pemahaman pelanggan dan membantu khalayak baharu dengan rangkaian rakan kongsi data berkualiti tinggi LiveRamp.
· Live/Ketersambungan: Mengatasi kehilangan isyarat, menerima masa depan kebolehalamatan dan berhubung dengan khalayak bernilai tinggi secara berskala besar, di mana sahaja mereka meluangkan masa.
· Live/Cerapan: Inovasi bahan api dan membuka pengukuran dan analisis berkuasa dengan keupayaan bilik bersih yang teguh, melalui kawalan dan kebenaran lanjutan serta teknologi peningkatan privasi termaju terbina dalam.

Ketahui lebih lanjut tentang menyesuaikan penyelesaian LiveRamp untuk keperluan perniagaan unik anda di laman web kami.

Maklumat Tentang LiveRamp

LiveRamp ialah platform kerjasama data pilihan untuk syarikat paling berinovatif di dunia. Peneraju rintisan dalam privasi pengguna, etika data dan identiti perusahaan, LiveRamp menetapkan standard baharu untuk membina paparan pelanggan bersambung dengan kejelasan dan konteks yang tiada tandingannya sambil melindungi jenama dan kepercayaan pengguna yang amat bernilai. LiveRamp menawarkan fleksibiliti lengkap untuk bekerjasama di mana sahaja data ditempatkan bertujuan menyokong rangkaian paling luas berkenaan hal penggunaan kerjasama data—dalam organisasi, antara jenama dan merentasi rangkaian global utama rakan kongsi berkualiti tinggi.

Ratusan inovator global, daripada jenama pengguna ikonik dan gergasi teknologi kepada bank, peruncit dan peneraju penjagaan kesihatan beralih kepada LiveRamp untuk membina nilai jenama dan perniagaan yang berkekalan dengan mendalami keterlibatan dan kesetiaan pelanggan, mengaktifkan perkongsian baharu dan memaksimumkan nilai data pihak pertama sambil kekal berada di barisan hadapan dalam keperluan pematuhan dan privasi yang sedang berkembang pesat. LiveRamp berpangkalan di San Francisco, California dan mempunyai pejabat di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut di www.liveramp.com.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Individu untuk Dihubungi
Michelle Millsap
PR@liveramp.com

Sumber: LiveRamp

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment