Friday, November 30, 2018

SIGMA SYSTEMS BARU DIMASUKKAN KE DALAM KUADRAN MAGIK GARTNER NOVEMBER 2018 UNTUK SUIT APLIKASI KONFIGURASI, HARGA DAN SEBUT HARGA

TORONTO, 30 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Sigma Systems, peneraju dunia di dalam perisian yang berasaskan katalog, hari ini mengumumkan bahawa Sigma Systems telah diiktiraf dan diletakkan buat pertama kalinya di dalam Kuadran Magik Gartner November 2018 bagi Suit Aplikasi Konfigurasi, Harga dan Sebut Harga.

Kami percaya bahawa kedudukan Sigma Systems di dalam Kuadran Magik itu mencerminkan kepakaran unik syarikat itu dalam memberikan perkhidmatan kepada penyedia perkhidmatan komunikasi dan disokong oleh satu asas yang kukuh bagi CSP global yang besar yang bergantung pada perisian Sigma untuk membuat, menjual dan menyampaikan produk dan perkhidmatan digital yang baharu dengan lebih cepat dan lebih menguntungkan.

Adalah jelas bahawa syarikat-syarikat meletakkan suatu penekanan strategik kepada mengubah cara bagaimana mereka menjual kepada pelanggan mereka, terutama yang menjual kepada pelanggan perniagaan. CPQ adalah satu penggerak utama untuk mengubah pengalaman penjualan, dan satu keperluan yang semakin penting di dalam industri komunikasi.

Tim Spencer, Ketua Pegawai Eksekutif bagi Sigma Systems mengulas:

"Sigma adalah pemimpin di dalam menyelesaikan cabaran kritikal mengenai bagaimana penyedia perkhidmatan digital membuat, menjual, dan menyampaikan produk dan perkhidmatan baru di dalam ruang komunikasi, teknologi tinggi, dan media. Kami percaya penempatan kami di dalam Kuadran Magik ini bagi Suit Aplikasi Konfigurasi, Harga dan Sebut Harga adalah bukti kepada kepakaran kami di dalam membantu penyedia perkhidmatan mengatasi kerumitan unik yang wujud di dalam industri komunikasi dalam menjual dan menguruskan perkhidmatan bagi pelanggan baru dan sedia ada. Ketika pembekal perkhidmatan melihat untuk mengubah pengalaman penjualan mereka, Sigma CPQ harus menjadi satu pertimbangan utama dalam sebarang RFP atau proses penilaian di mana sebuah CPQ khusus bagi industri komunikasi adalah diperlukan."

Bagi pembekal perkhidmatan yang ingin untuk mencipta, menjual, dan menyampaikan secara berbeza, kami menggalakkan anda untuk melihat  Portfolio Cipta-Jual-Hantar kami yang telah memenangi anugerah  bagi produk perisian dan memuat turun satu salinan pelengkap untuk Kuadran Magik Gartner bagi Suit Aplikasi Konfigurasi, Harga dan Sebut Harga.

Untuk maklumat lanjut mengenai Sigma SystemsSigma CPQ dan bagi mendapatkan Next Done NowTMsila layari kami di www.sigma-systems.com atau hubungi kami di info@sigma-systems.com.

Gartner, Kuadran Magik untuk Suit Aplikasi Konfigurasi, Harga dan Sebut Harga, Christina Klock | Mark Lewis | Melissa Hilbert, 5 November 2018.

Penafian Gartner 

Gartner tidak menyokong mana-mana vendor, produk atau perkhidmatan yang digambarkan di dalam penerbitan penyelidikan mereka, dan tidak memberi nasihat kepada pengguna teknologi untuk memilih hanya vendor-vendor yang mempunyai penarafan paling tinggi atau gelaran lain. Penerbitan penyelidikan Gartner terdiri daripada pendapat daripada organisasi penyelidikan Gartner dan tidak boleh ditafsirkan sebagai pernyataan fakta. Gartner menafikan kesemua waranti, yang dinyatakan atau tersirat, berhubung dengan penyelidikan ini, termasuk apa-apa jaminan kebolehdagangan atau kesesuaian bagi sesuatu tujuan tertentu.

Maklumat mengenai Sigma Systems (sigma-systems.com atau Twitter @SigmaSystems)

Sigma Systems adalah peneraju dunia di dalam penyelesaian perisian yang berasaskan katalog untuk komunikasi, media, dan syarikat-syarikat berteknologi tinggi. Ia memberi perkhidmatan kepada lebih 80 pelanggan di 40 buah negara dengan produk-produk mereka yang telah memenangi anugerah. Portfolio syarikat itu merangkumi ke seluruh perusahaan Katalog, Sebut Harga Konfigurasi (CPQ), produk Pengurusan Pesanan, Peruntukan, Wawasan dan Inventori Portfolio, dan menawarkan satu set perkhidmatan utama yang termasuk perkhidmatan profesional, perkhidmatan awan, dan perkhidmatan yang terurus. Sigma menggunakan satu pendekatan tangkas untuk melaksanakan produk B/OSS mereka bagi pelanggan mereka. Sigma mempunyai pejabat di Amerika Utara dan Selatan, Eropah dan Asia Pasifik, dengan rakan teknologi dan pengintegrasian di seluruh dunia.

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20181129005222/en/

Hubungi

Chloe Purcell
Pengurus Perhubungan Awam Strategik
Milner Strategic Marketing Ltd.
+44 1473 633123

Glenn Gibson
Naib Presiden Pemasaran
Sigma Systems
+1-416-827-6851

Sumber : Sigma Systems

No comments:

Post a Comment