Wednesday, November 4, 2020

KIOXIA MEMPERKENALKAN PCIE® 4.0 OCP SSD YANG MENGGUNAKAN-"NVME™ SPESIFIKASI AWAN" YANG PERTAMA DI DALAM INDUSTRI

KIOXIA Siri XD6: PCIe® 4.0 OCP SSD yang Menggunakan - “NVMe™ Spesifikasi Awan” yang Pertama di dalam Industri (Foto: Business Wire)

Pusat Data Baharu KIOXIA XD6 Siri E1.S SSD NVMe™ Dioptimumkan untuk Aplikasi Platform Pengiraan Terbuka, Berskala Hiper


TOKYO, 4 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kioxia Corporation, peneraju dunia di dalam penyelesaian ingatan, telah memperluaskan portfolio mereka yang luas bagi SSD pelanggan, perusahaan dan pusat data dengan penambahan SSD faktor bentuk KIOXIA XD6 Siri E1.S. Siri XD6 Kioxia itu adalah SSD E1.S yang pertama[1] yang menangani keperluan khusus bagi aplikasi berskala hiper, termasuk prestasi, kuasa dan keperluan terma bagi Platform Pengiraan Terbuka (OCP)[2]  “NVMe™ Spesifikasi SSD Awan”. Pemacu XD6 Kioxia kini menjalani persampelan untuk memilih pelanggan pusat data.[3]

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20201103005821/en/

Direka untuk memaksimumkan kepadatan sistem, kecekapan dan kesederhanaan, SSD EDSFF E1.x Kioxia melambangkan masa depan bagi storan kilat untuk pelayan di pusat-pusat data awan dan skala hiper. Dengan memanfaatkan OCP “NVMe™ Spesifikasi SSD Awan”, faktor bentuk E1.S yang fleksibel, cekap, kecil itu menggantikan modul faktor bentuk M.2 yang terdedah dan menyampaikan kepadatan, prestasi, kebolehpercayaan dan pengurusan terma yang lebih besar. E1.S juga direka untuk dipasang bagi meningkatkan kebolehgunaan, yang merupakan satu lagi kelebihan berbanding dengan M.2.

PCIe® 4.0 dan NVMe™ 1.3c yang memenuhi spesifikasi, Siri XD6 Kioxia boleh diperolehi dalam faktor bentuk E1.S 9.5mm, 15mm, dan 25mm. Siri XD6 itu telah direka untuk prestasi yang konsisten, kependaman rendah dan kebolehpercayaan di pusat-pusat data awan 24x7.

KIOXIA MEMPERKENALKAN PCIE® 4.0 OCP SSD YANG MENGGUNAKAN-"NVME™ SPESIFIKASI AWAN" YANG PERTAMA DI DALAM INDUSTRI

No comments:

Post a Comment