Thursday, November 19, 2020

NEW WORLD PHU QUOC RESORT AKAN DIBUKA PADA TAHUN 2021

(Foto: Business Wire)


Perkongsian di antara New World Hotels & Resorts dan Kumpulan Sun akan mendedahkan enklaf semua vila di satu daripada destinasi pantai terbaik di Vietnam


PHU QUOC, Vietnam, 19 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- New World Hotels & Resorts telah dilantik oleh Kumpulan Sun untuk menguruskan New World Phu Quoc Resort (dahulunya dikenali sebagai Sun Premier Village Kem Beach Resort), di pulau Phu Quoc di selatan Vietnam, dengan kedatangan kumpulan pertama tetamu dijangkakan pada tahun 2021. Perjanjian itu menandakan permulaan bukan sahaja hartanah ke-11 dan resort kedua untuk menyertai portfolio New World Hotels & Resorts merentasi Asia di destinasi bandar raya dan resort, tetapi yang ketiga di Vietnam termasuk New World Saigon Hotel dan New World Hoiana Hotel yang akan dibuka tidak lama lagi.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20201118005507/en/

Resort semua vila itu terletak di hujung barat daya Phu Quoc, di hampir 60 hektar landskap tropika yang menghadap Pantai Kem yang terkenal - sebuah garis pesisir  yang dihiasi indah berbentuk bulan sabit sepanjang 3.5 km yang menghadap ke Teluk Thailand. Seakan sebuah perkampungan pantai yang mewah, resort itu adalah sebuah pangkalan yang tepat untuk menerokai keajaiban semula jadi Phu Quoc - pulau terbesar di Vietnam, ia berhutan tebal, yang dibelah oleh banjaran gunung “Puncak 99” dan dikelilingi oleh beberapa pantai yang terbaik di dunia. Lebih daripada separuh pulau itu adalah sebuah Rizab Biosfera UNESCO dan sebahagian besar daripada kawasan perairannya merupakan sebuah kawasan pemeliharaan laut.

 NEW WORLD PHU QUOC RESORT AKAN DIBUKA PADA TAHUN 2021

No comments:

Post a Comment