Tuesday, November 24, 2020

PENGELUARAN BATERI LITHIUM WERKS TERUS BERKEMBANG

AUSTIN, Texas dan ENSCHEDE, Belanda, 23 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Walaupun tahun 2020 membawa banyak cabaran yang belum pernah dihadapi sebelum ini kepada semua perniagaan di seluruh dunia, Lithium Werks terus mengeluarkan Bateri Ferum Litium Nanophosphate™ berpaten yang Terbaik dalam Kelasnya bagi pasaran dengan permintaan yang paling tinggi.


Bateri Nanophosphate™ 26650 kami digunakan sebagai bateri tunggal dan juga untuk membina patrum bateri dan modul seperti modul bateri Lithium Werks P40-24 kami. Produk ini digunakan oleh pelanggan kami untuk pelbagai tujuan kuasa, denyutan dan tunggu sedia yang meluas. Kuasa, Keselamatan dan Hayat bateri LFP kami yang juga merupakan peneraju pasaran, menjadikan penggunaannya sesuai dalam kebanyakan penggunaan yang penting. Bateri 18650 dan 26650 kami digunakan dalam sektor perniagaan seperti penyimpanan tenaga, UPS, teknologi komunikasi, aeroangkasa, kecemasan dan penggunaan pencahayaan, peralatan industri, peranti perubatan serta barangan pengguna yang lain. Ini merupakan perniagaan utama untuk organisasi kami dan merupakan sebahagian daripada portfolio produk kami yang kian berkembang.

Lithium Werks boleh menghasilkan berjuta-juta bateri 18650 dan 26650 sebulan di kemudahan pengeluaran kami yang canggih di China. Disebabkan permintaan yang berterusan daripada pelanggan berprestij kami dan juga permintaan merentasi spektrum penggunaan yang meluas, maka kami tidak merancang untuk menamatkan pengeluaran mana-mana bateri dalam jangka masa yang panjang.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang bateri kami, layari pautan ini: https://lithiumwerks.com/products/cells/

Maklumat Hubungan:
lwmarketing@lithiumwerks.com
 
Sumber: Lithium Werks

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14013

No comments:

Post a Comment