Friday, December 21, 2018

YOUCAM MAKEUP DIIKTIRAF SEBAGAI PEMENANG ANUGERAH INOVASI ANTARABANGSA 2018

Platform kecantikan terkemuka, YouCam Makeup mengubah kecantikan melalui Beauty SaaS untuk jenama, peruncit dan e-dagang.
 
NEW YORK, 21 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Perfect Corp. diberi penghormatan untuk menerima Anugerah Inovasi Antarabangsa 2018 bagi platform YouCam Makeup dan set aplikasi maya. Anugerah telah diserahkan oleh Enterprise Asia, sebuah organisasi usahawan bukan kerajaan yang menganjurkan anugerah serantau tahunan untuk meraikan pandangan jauh dan kepimpinan dalam keusahawanan, kemapanan dan inovasi. Platform YouCam Makeup dan set aplikasi telah dipilih sebagai pemenang dalam kategori Perkhidmatan dan Penyelesaian, menghargai kecerdasan buatan (AI) lanjutan, realiti terimbuh (AR) dan teknologi pembelajaran mendalam yang terus mentakrifkan semula dan menggambarkan semula pengalaman beli-belah kecantikan jenama dan pengguna.
 
Dalam usaha untuk memperkuasakan inovasi, Enterprise Asia menjemput perintis untuk mengemukakan visi dan pencapaian jenama mereka untuk penilaian. Panel inovasi dan pakar industri bertindak sebagai pengadil, menumpukan kepada pelaksanaan dan pemerdagangan serta memberi markah kepada penyerahan pada Penanda Aras IIA 8D bermilik.
 
Pengadil mengiktiraf YouCam Apps kerana kemajuannya dalam pengesanan dan penjejakan muka serta bagaimana teknologi pembelajaran mendalam AI telah membantu melahirkan cubaan kecantikan maya yang seakan-akan hidup. Jenama ini juga menonjolkan ciri baru inovatif termasuk Penjagaan Kulit AI dan pemadanan bayang pintar, yang membolehkan pengesyoran produk yang diperibadikan berdasarkan bacaan kulit segera.Jenis pengalaman pengguna yang terlibat ini mencetuskan erti kata sebenar penemuan dan percubaan baru yang membentuk perjalanan beli-belah yang bermakna dan memuaskan. YouCam Makeup yang unik, Beauty SaaS yang inovatif sudah dipercayai oleh lebih daripada 200 jenama dan peruncit di seluruh dunia dan penyelesaian telah dilaksanakan dalam pelbagai hubungan pelanggan termasuk perundingan di kedai, perundingan web dan pelaksanaan SDK.
 
“Kami amat berbangga kerana diiktiraf oleh Enterprise Asia sebagai pemenang Inovasi Antarabangsa 2018,” kata Alice H. Chang, CEO Perfect Corp. “Jenama kami dibina mengikut semangat inovasi dan kami sentiasa berusaha untuk menawarkan penyelesaian pragmatik kepada jenama, pengguna dan peruncit yang melahirkan pengalaman beli-belah kecantikan yang dipertingkat.”
 
Enterprise Asia menerima lebih daripada 160 penyertaan pada tahun ini daripada 30 buah negara merentasi 24 industri. YouCam Apps diberi penghormatan untuk menjadi di kalangan 16 syarikat yang diiktiraf dalam kategori Perkhidmatan dan Penyelesaian. Naib Presiden Perfect Corp. Pembangunan Perniagaan, Louis Chen telah menerima anugerah pada 14hb Disember semasa penerimaan anugerah di Macau, China.
 
Ketersediaan Aplikasi
 
YouCam Makeup tersedia untuk muat turun percuma di App Store dan Google Play.

Mengenai Perfect Corp.
 
Dengan melebihi 700 Juta muat turun di seluruh dunia, Perfect Corporation mempunyai dedikasi untuk mengubah cara pengguna, pencipta kandungan dan jenama kecantikan berinteraksi bersama-sama melalui AI & AR kecantikan.Pasukan jurutera dan penggemar kecantikan kami yang berpengalaman mendesak sempadan teknologi untuk mencipta platform kecantikan masa depan – persekitaran fleksibel yang mana setiap individu boleh menyerlahkan diri mereka, mengetahui perkembangan terkini fesyen dan kecantikan dan menikmati akses segera kepada produk daripada jenama kegemaran mereka.Maklumat lanjut tentang Perfect Corp. Boleh ditemui di perfectcorp.com
 
Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: http://www.businesswire.com/news/home/20181217005338/en
 
Orang Hubungan Media
Korporat: Tony Tsai di press@perfectcorp.com atau melalui telefon di talian:+886-2-8667-1298, sambungan 2167
AS: Susan Biegacz di contact_pr@perfectcorp.com atau melalui telefon di talian +1 (212) 929-7979
Jepun: Ryusho Hosaka di contact_pr_jpn@perfectcorp.com atau melalui telefon di talian:+81-3-5875-6651
China: Celine Lo di celine_lo@perfectcorp.com atau melalui telefon di talian:+ 86 1582 112 8182 
Eropah: Sylvain Delteil di contact_pr_uk@perfectcorp.com
 
Sumber: Perfect Corp.
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment