Tuesday, March 19, 2019

KOHLER MERAIKAN BUTIRAN BAGI REKA BENTUK DI MINGGU REKA BENTUK MILAN 2019

KOHLER, Wis., 19 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kohler, sebuah jenama gaya hidup bertaraf global, kembali ke Minggu Reka Bentuk Milan untuk menjadi tuan rumah kepada suatu pengalaman deria yang menarik di dalam Palazzo Del Senato yang bersejarah (melalui Senato, 10, 20121 Milan, Itali). Pameran mendalam yang berskala besar itu menunjukkan pendekatan berani Kohler kepada reka bentuk dan produk jenama itu yang paling menakjubkan melalui satu gabungan air, teknologi, tekstur, dan warna. Pameran itu akan dibuka pada 9 April sehingga 13 April dari pukul 10 pagi hingga 7 malam setiap hari.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005858/en/

“Minggu Reka Bentuk Milan adalah perayaan muktamad di dalam kreativiti dan inovasi di kalangan komuniti reka bentuk global,” kata Jim Lewis, Naib Presiden bagi Kohler Kitchen dan Bath Global Marketing. “Tenaga dan semangat bagi acara itu menjadikannya tempat yang paling sesuai untuk menerokai idea-idea baharu dan meraikan ekspresi reka bentuk terkini kami dengan penonton yang terdiri daripada pereka-pereka yang penuh berinspirasi dari seluruh dunia.”

Alam memainkan satu peranan penting dengan kemasukan sebuah “taman digital” di pintu masuk pameran serta sebuah taman infiniti yang mengatur secara ganjil koleksi Rumah Pintar Kohler. Ruang Kohler juga mempunyai sebuah bar dan kawasan istirehat untuk tetamu berehat dan bagi cergas semula.

Selain itu, Kohler akan menggunakan Palazzo sebagai platform untuk pelancaran tema reka bentuk global kedua syarikat itu, Pengalaman Kemewahan, satu pemeriksaan bagi butiran dan lapisan yang mewujudkan persekitaran yang kaya dan dinamik.

Produk-produk yang ditampilkan pada pameran tahun ini termasuk yang terbaharu dari jenama Kohler Co. KOHLER, KALLISTA, ANN SACKS dan ROBERN. Media yang berminat dalam satu lawatan berpandu atau untuk disenaraikan ke dalam acara media pada pameran itu diminta menghubungi pasukan Perhubungan Awam Kohler.

Rumah Pintar

Tandas Pintar menawarkan gabungan sempurna bagi reka bentuk canggih dan teknologi yang tidak dapat ditandingi untuk memberikan yang terbaik dalam keselesaan dan pembersihan peribadi. Penyesuaian meluas -- daripada pencahayaan ambien dan muzik tanpa wayar kepada kawalan suhu, mencipta suatu pengalaman yang benar-benar bersifat peribadi.

Pancuran Digital mengubah rutin harian pengguna dengan membolehkan penyesuaian kepada butiran yang paling terperinci. Ia menjemput pengguna untuk menyusun pengalaman semburan, stim, muzik dan pencahayaan bagi mencipta suatu lepasan peribadi. Portfolio Kohler bagi produk Bilik Pintar membantu mewujudkan bilik mandi yang paling pintar di dunia.

Warna, Bahan, Kemasan

Dengan pelbagai warna, kemasan Kohler secara visual menetapkan nada untuk setiap kisah bagi ruang dan menyampaikan personaliti yang unik. Kemasan pemancur Etch -- melancarkan Koleksi Komponen -- menawarkan suatu gradien yang indah dan halus di antara dua kemasan dengan suatu corak grafik yang tepat. Pelbagai rangkaian warna dan grafik yang terperinci terus menarik perhatian untuk memberi impak hiasan yang indah.

Kaya dalam budaya Jepun, Kensho menyampaikan kisah mengenai jahitan hiasan yang dikenali sebagai sashiko dengan menggunakan corak yang terukir di batu. Ia juga memanfaatkan teknik goresan Itali yang dikenali sebagai acqueforti, yang menggabungkan logam dan marmar untuk mencipta satu tahap hiasan yang tersendiri. Bentuknya cukup cantik, batu sebenar menambahkan tekstur dan variasi, dan teknik dekoratifnya sungguh menakjubkan.

Dengan pemotongan yang tepat dan permukaannya yang sangat rata, Koleksi Parallel yang terdiri daripada pemancur dan aksesori membawa kecanggihan ke dalam bilik mandi moden melalui ekspresi terkawal. Dikotomi dalam bentuk bulat dan segiempat disatukan oleh ciri-ciri bersudut yang menyampaikan pantulan yang indah dan penjajaran yang tepat. Butiran yang lebih kecil menyampaikan keaslian watak dan meningkatkan koleksi ke tahap kecanggihan yang lebih tinggi.

Dengan perkongsian bersama syarikat induk, Kohler Co., ANN SACKS memperkenalkan Koleksi The Crackle oleh Kohler WasteLAB, satu siri jubin yang berinovatif yang menggunakan takai tembikar yang tak dibakar oleh Kohler sebagai mediumnya, mengubah sisa itu menjadi sebuah badan jubin yang responsif. Produk buatan tangan di WasteLAB yang terletak di kilang enamel Kohler, Wis., koleksi yang ditempah itu adalah satu daripada inisiatif yang dihasilkan dari Inovasi Kohler untuk Program Kebaikan. Milan berfungsi sebagai pelancaran global untuk koleksi ini serta pertunjukan perdana bagi sebuah cara warna baharu jenama.

Maklumat mengenai Kohler Co.

Ditubuhkan pada tahun 1873 dan beribu pejabat di Kohler, Wisconsin, Kohler Co. adalah satu daripada syarikat milik persendirian yang tertua dan terbesar di Amerika Syarikat yang terdiri daripada hampir 37,000 syarikat sekutu. Dengan lebih daripada 50 lokasi pembuatan di seluruh dunia, Kohler adalah sebuah pemimpin dunia di dalam reka bentuk, inovasi dan pembuatan bagi produk dapur dan mandi; enjin dan sistem kuasa; kabinet dan jubin mewah; dan pemilik/pengendali bagi dua destinasi hospitaliti dan golf resort lima bintang yang terbaik di dunia di Kohler, Wisconsin, dan St. Andrews, Scotland. Padang golf Whistling Straits milik Kohler akan menjadi tuan rumah kepada Piala Ryder 2020. Untuk butiran lanjut, sila layari kohlercompany.com.

Lihat versi sumber di businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005858/en/

Hubungi

Vicki Valdez Hafenstein
victoria.valdezhafenstein@kohler.com
+1-920-457-4441, sambungan 70519

Sumber : Kohler Co.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment