Wednesday, March 6, 2019

MARY KAY MENAJA DAN MEMPERKENALKAN PENYELIDIKAN BERINOVATIF DI SIMPOSIUM PENJAGAAN KULIT SAINTIFIK

Mary Kay, sebuah pemimpin dunia di dalam sains kecantikan, membentangkan penemuan pada Simposium Persatuan Warna Kulit dan Mesyuarat Tahunan Akademi Dermatologi Amerika

DALLAS, 5 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Mary Kay Inc., sebuah syarikat kecantikan global dan peneraju di dalam inovasi penjagaan kulit, meneruskan sokongan mereka yang berterusan bagi komuniti kecantikan dan saintifik dengan menaja Simposium Persatuan Warna Kulit baru-baru ini. Mary Kay seterusnya mempamerkan komitmen mereka selama beberapa dekad untuk menjalankan penyelidikan penjagaan kulit yang serba canggih dengan membentangkan penemuan baharu mengenai hiperpigmentasi dan eritema muka.

Pada Simposium Persatuan Warna Kulit itu, Dr. ShonĂ¡ Burkes-Henderson, Saintis Utama Bersekutu, Penyelidikan Klinikal, mendedahkan penyelidikan baharu mengenai ekstrak kacang Boston dan keupayaannya untuk mengawal melanogenesis, yang membawa kepada satu pembaikan di dalam ton kulit dan hiperpigmentasi muka yang tidak seimbang. Melalui kajian klinikal ini, Mary Kay mendapati bahawa penggunaan topikal bagi pelembap yang mengandungi ekstrak kacang Boston dengan ketara memperbaiki ton kulit yang tidak seimbang dan pigmentasi yang bertompok-tompok sepanjang 12 minggu, dan oleh itu boleh digunakan sebagai satu rawatan semula jadi untuk membantu ton kulit yang tidak seimbang.

Dr. Burkes-Henderson juga menyampaikan satu pendekatan baharu untuk membantu memperbaiki eritema muka, atau kemerahan, pada Mesyuarat Tahunan Akademi Dermatologi Amerika. Empat ekstrak botani telah dikenalpasti untuk mengurangkan pengeluaran protein dan enzim prokeradangan pada kulit dan formulasi kosmetik yang mengandungi ekstrak ini telah ditunjukkan untuk dengan berkesan mengurangkan eritema muka selepas empat minggu.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11926

No comments:

Post a Comment