Thursday, February 22, 2018

CLX COMMUNICATIONS & DEVICERADIO BEKERJASAMA UNTUK MERINGKASKAN PENGHASILAN & PELANCARAN PERANTI INTERNET UNTUK SEGALA-GALANYA

STOCKHOLM, Sweden, 21 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Penyedia CPaaS global, CLX Communications AB (publ) (XSTO:CLX) hari ini mengumumkan kerjasamanya dengan penyedia perkakasan komunikasi, DeviceRadio, yang akan mendayakan penyelesaian ketersambungan Internet untuk Segala-galanya pasang dan pakai sepenuhnya, seterusnya mengurangkan kerumitan bagi syarikat-syarikat untuk melancarkan peranti Internet untuk Segala-galanya bersambung. Penyelesaian bersama tersebut membolehkan syarikat permulaan Sweden, Bylife untuk menyepadukan sambungan selular global ke dinding hijau kehidupan tersambung mereka dengan mudah dan cepat, membolehkan mereka lebih fokus kepada evolusi produk teras berbanding cara untuk menghubungkannya.

Kerjasama CLX dan DeviceRadio memberikan syarikat dan pereka daripada semua latar belakang kebolehan segera untuk membina produk Internet untuk Segala-galanya daripada peringkat permulaan, tanpa mengira kepakaran pereka atau kecekapan khusus Internet untuk Segala-galanya.

Penyelesaian DeviceRadio menggunakan perkakasan atas para yang digabungkan dengan lapisan ketersambungan mendatar direka khusus untuk memindahkan data antara sebarang peranti Internet untuk Segala-galanya dan aplikasi pelayan pelanggan sendiri. Lapisan komunikasi ini menyelesaikan kerumitan ketersambungan, termasuk kawalan akses dan keselamatan yang tidak memerlukan kepakaran Internet untuk Segala-galanya khusus apabila membangunkan peranti tersambung.

CLX Communication menyediakan ketersambungan Internet untuk Segala-galanya selular global yang menyokong data, SMS dan suara, direka dan disesuaikan untuk perusahaan yang menguruskan produk tersambung. Sekeping kad SIM CLX memberikan akses kepada lebih daripada 250 rangkaian operator di lebih daripada 120 negara, semuanya diuruskan melalui REST API komprehensif yang memberikan sambungan masa nyata dan maklumat penggunaan.

Gabungan lapisan komunikasi DeviceRadio dan kad SIM Internet untuk Segala-galanya CLX menyediakan modul komunikasi pasang dan pakai dengan ketersambungan Internet untuk Segala-galanya global, mengurangkan masa memasuki pasaran untuk mana-mana produk tersambung.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10874

No comments:

Post a Comment