Wednesday, February 14, 2018

NYNJA MENGUMUMKAN RANCANGAN UNTUK APLIKASI PEMESEJAN ANTARABANGSA DIDAYAKAN BLOK RANTAIAN PERTAMA DENGAN PASARAN DIGITAL BERSEPADU DAN EKONOMI MATA WANG KRIPTONYA YANG TERSENDIRI

Aplikasi Merentas Platform Membolehkan Pembeli dan Pengguna Perusahaan untuk Berkomunikasi, Membeli, Menjual dan Memperdagang Tanpa Halangan Bahasa dalam Pasaran Mata Wang Kripto Tak Terpusat

NEW YORK, 13 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- NYNJA Group Ltd. (https://www.nynja.biz/), syarikat teknologi komunikasi dan mudah alih global, hari ini mengumumkan NYNJA, aplikasi komunikasi antarabangsa pertama dengan pasaran digital terbina dalam dan dompet mata wang kripto. NYNJA adalah aplikasi merentas platform yang menggabungkan suara, teks dan pemesejan visual dengan pengurusan perniagaan dan ciri e-dagang yang kukuh dan selamat, semuanya dikuasakan oleh ekosistem kewangan dah mata wang kriptonya yang tersendiri, NYNJACoin. NYNJA, dalam pembangunan sejak Q1 2017, kini dalam versi beta dan jualan token awam untuk NYNJACoin akan dilancarkan pada 17 April 2018.

“Walaupun tiada kekurangan aplikasi pemesejan mudah alih, tidak pernah ada aplikasi komunikasi semua-dalam-satu yang menyokong dengan lancar pemesejan dan keperluan transaksi untuk kedua-dua pengguna individu dan perniagaan dengan protokol keselamatan mutlak tersedia hari ini,” kata pengasas bersama dan CEO Salvatore Guerrieri. “NYNJA adalah aplikasi pertama seumpamanya untuk memanfaatkan sepenuhnya potensi pangkalan penggunanya, memperkasakan mereka dengan aplikasi pemesejan multimedia merentas platform dan pasaran global terbina dalam yang disokong oleh protokol Blok Rantaian yang selamat.”

Pasaran NYNJA membenarkan pengguna untuk membeli dan menjual barangan dan perkhidmatan di peringkat antarabangsa melalui API terbuka menggunakan NYNJACoin, mata wang kripto standard ERC20 ekosistem kewangan bersepadu NYNJA. Dengan NYNJACoin, pengguna juga boleh mengakses kumpulan eksklusif dan membayar kandungan kelompok dalam proprietari seperti aset berlesen atau konsultasi berkala. Pengguna juga boleh memperoleh NYNJACoin dengan melihat iklan dan berkongsi barang berjenama seperti pek pelekat atau kupon. Setiap akaun boleh disusun mengikut kehidupan sosial pengguna, pembeli dan perniagaan, dan dilengkapi dengan dompet Ethereum yang selamat yang membolehkan pengguna berurus niaga secara bebas dalam aplikasi untuk pemindahan pembayaran antarabangsa yang cepat tanpa memerlukan pembekal bayaran luar yang mahal atau yuran platform dalaman. Sepenuhnya berskala, platform sumber terbuka akan membolehkan pembangun untuk membina ke dalam NYNJA dengan penambahan aplikasi tambah nilai.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10862

No comments:

Post a Comment