Saturday, February 3, 2018

KUMPULAN TIENS LANCAR STRATEGI PENJENAMAAN GLOBAL BAHARU YANG MENSASARKAN GENERASI MUDA

TIANJIN, China, 2 Feb., 2018 /Xinhua-AsiaNet/--

Pada 28 Januari, 2018, Pengerusi Kumpulan Tiens, Li Jinyuan memulakan satu sidang akhbar di ibu pejabat Kumpulan Tiens di Tianjin untuk mengumumkan pelancaran di seluruh dunia bagi strategi dan penambahbaikan penjenamaan baharu mereka. Dengan kehadiran lebih 6,000 orang, persidangan itu merupakan acara utama yang pertama yang diadakan oleh Kumpulan Tiens pada tahun baru itu. Bagi mempercepatkan pengembangan antarabangsa dan strategi penjenamaan baharu untuk Kumpulan Tiens, yang memberi tumpuan kepada generasi muda dalam usia 30-an, strategi baharu Kumpulan Tiens akan mengintegrasikan tema bagi permulaan baharu, kaedah baharu, model perniagaan baharu, dan satu masa hadapan yang baharu, sambil mengekalkan pengembangan mereka yang mantap di peringkat antarabangsa.

Kumpulan Tiens ditubuhkan pada tahun 1995 dan dalam sejarahnya selama 23 tahun, syarikat itu telah berkembang daripada sebuah perusahaan persendirian yang kecil kepada konglomerat antarabangsa seperti yang wujud pada hari ini. Pada masa ini, Kumpulan Tiens mempunyai lokasi di 110 buah negara dan wilayah yang meliputi pasaran di lebih 190 buah negara di seluruh dunia dalam bidang seperti bioteknologi, pengurusan kesihatan, hotel dan pelancongan, pendidikan dan latihan, e-dagang, perdagangan antarabangsa, dan kewangan. Ia juga telah membentuk pakatan strategik dengan perusahaan besar di banyak negara dan telah menjadi sebuah jenama global China yang terkemuka.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10826

No comments:

Post a Comment