Tuesday, February 13, 2018

VISTAJET MEMPERSEMBAHKAN PENGALAMAN PELANCONGAN LUAR BIASA UNTUK KOLEKSI PEGGY DAN DAVID ROCKEFELLER

Tiga program yang diperibadikan untuk penggemar seni bagi meningkatkan lelongan amal paling penting yang pernah dipersembahkan

LONDON, 12 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- VistaJet, syarikat penerbangan swasta global pertama dan tunggal hari ini mempamerkan tiga pengalaman eksklusif untuk memperkaya pameran dan lawatan global bagi Koleksi Peggy dan David Rockefeller, lelongan koleksi peribadi paling berharga yang didedikasikan sepenuhnya untuk mengumpul dana bagi tujuan amal.

Selepas mendedahkan tarikan awal di Hong Kong pada November lalu, lawatan umum global tersebut akan beralih ke London (21 Februari – 8 Mac), Paris (16 – 21 Mac), Beijing (6 – 7 April), Los Angeles (6 – 12 April) dan Shanghai (10 – 11 April), sebelum ke pameran terakhir di New York di Christie’s Rockefeller Center daripada 28 April hingga jualan pada 7 – 11 Mei. Dengan setiap hentian pada lawatan prajualan, karya-karya seni dan objek tambahan akan didedahkan.

Dengan 80% pelanggan yang selalu melabur dalam seni, VistaJet telah menerbangkan ramai pengumpul terunggul dunia. Seni sudah sebati dengan jenama tersebut dan disebabkan syarikat tersebut sentiasa berusaha untuk memberikan pengalaman luar biasa dan terpilih untuk ahlinya pada bila-bila masa dan di mana jua, tiga Seni Pengalaman Penerbangan* VistaJet yang boleh disesuaikan sepenuhnya akan menawarkan pratonton eksklusif, makan malam peribadi, syarahan dan perbincangan yang memperkaya pengalaman mereka dengan koleksi Rockefeller.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10856

No comments:

Post a Comment