Thursday, August 30, 2018

RF IDEAS MELANTIK MENYA NSANZUMUCO SEBAGAI JURUTERA PRA-JUALAN ANTARABANGSA

ROLLING MEADOWS, Ill., 30 Ogos (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- RF IDeas, Inc., inovator terkemuka dan pengeluar pembaca lencana dan kelayakan pekerja untuk aplikasi dalam bangunan seperti akses komputer, pengenalpastian dan cetak selamat, hari ini mengumumkan pelantikan Menya Nsanzumuco sebagai Jurutera Pra-Jualan Antarabangsa, berkuat kuasa serta merta. Berpangkalan di London, Menya Nsanzumuco akan menyediakan sokongan teknikal dan perniagaan pra-jualan kepada pelanggan, rakan kongsi, pengedar dan penyepadu sistem baharu dan sedia ada di seluruh EMEA dan rantau APAC.
 
“Latar belakang teknikal Menya yang mantap digandingkan dengan keupayaan dirinya untuk mengaitkan dengan pelanggan menjadikannya pilihan yang kuat untuk peranan ini,” kata Tod Besse, Naib Presiden Kanan – Jualan dan Pemasaran Global. “Oleh kerana RF IDeas kelihatan mengukuhkan pelaburan kami di pasaran Eropah dan antarabangsa, peranan Menya sangat penting dalam memastikan kepuasan pelanggan global kami.”
 
Menya mempunyai lebih dari sepuluh tahun pengalaman dalam jualan teknikal jarak jauh, lapangan, pemasangan dan perisian. Sepanjang tempoh perkhidmatan beliau, Menya telah bekerja untuk beberapa syarikat Fortune 100 termasuk Xerox Scanners, General Electric dan yang terkini Philips Health Systems UK dan Ireland sebagai Jurutera Sokongan Jauh, menyediakan sokongan jauh dan dalam talian kepada pelanggan dan rakan kongsi utama.  Menya mempunyai Ijazah Sarjana dalam Kejuruteraan Elektronik dengan Kejuruteraan Satelit dari Universiti Surrey dan fasih berbahasa Inggeris dan Perancis.
 
Tentang RF IDeas

RF IDeas, Inc. adalah peneraju dalam ruang pembaca lencana dan kad pekerja untuk penjagaan kesihatan, pembuatan, kerajaan dan perusahaan. Bekerjasama dengan syarikat-syarikat teknologi terkemuka, pembaca RF IDeas menyediakan penyelesaian inovatif untuk log masuk tunggal, percetakan selamat, pengesanan kehadiran dan aplikasi lain yang memerlukan pengesahan. RF IDeas adalah anak syarikat Roper Technologies. Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai penyelesaian RF IDeas, layari Pusat Pengetahuan di https://www.rfideas.com/knowledge-center.
 
RF IDeas® dan pcProx® adalah tanda dagangan berdaftar RF IDeas, Inc.Semua tanda dagangan, tanda perkhidmatan dan nama produk atau perkhidmatan lain adalah milik pemilik masing-masing.
 
Hubungan Media

Arlene King
Pengurus Pemasaran
Telefon: (866) 439-4884 Samb: 480
E: Marketing@RFIDeas.com
 
SUMBER: RF IDeas
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment