Thursday, November 23, 2023

EXP LUXURY MENINGKAT MELEPASI 1,100 AHLI, MERANCAKKAN PERTUMBUHAN GLOBAL

Syarikat Jangkakan Pasaran Global Tambahan Akan Dilancarkan menjelang S1 2024



BELLINGHAM, Wash., 23 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- eXp Realty®, “pembrokeran hartanah yang paling berteraskan ejen di planet ini™” dan anak syarikat teras bagi eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI), hari ini mengumumkan eXp Luxury, program hartanah mewah proaktif milik syarikat tersebut, telah melepasi 1,100 ahli di seluruh Amerika Syarikat, Puerto Rico dan Kanada dengan negara tambahan dijangka dilancarkan menjelang suku pertama tahun 2024.

eXp Luxury memanfaatkan sumber eksklusif dan teknologi inovatif eXp Realty. Program ini mula dilancarkan di A.S. pada Oktober 2022, berkembang pesat kepada 700 ahli dalam masa kurang setahun. Pelancaran Kanada menyusul pada September 2023 dan Puerto Rico bulan ini. Program ini dijangka berkembang ke United Kingdom, Afrika Selatan, Portugal, Australia dan New Zealand menjelang suku pertama tahun 2024.

"Keinginan kuat ejen kami untuk mengakses komuniti eXp Luxury eksklusif, sumber dan sokongan bertaraf dunianya telah memainkan peranan penting dalam memacu pengembangan globalnya," ujar Michael Valdes, Ketua Pegawai Pertumbuhan eXp Realty. "Dengan lebih daripada 1,100 ahli pada masa ini, kemunculan global kami terus berkembang. Kami berbangga dengan pertumbuhan pesat eXp Luxury dan tidak sabar menantikan peluang untuk menawarkan lebih ramai ejen untuk menyertai komuniti pakar kami, sambil membawa masa depan hartanah mewah ke pasaran baharu yang menarik."

Untuk lebih lanjut mengenai program eXp Luxury, lawati expluxury.com.

Perihal eXp World Holdings, Inc.
eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) memulakan syarikat induk untuk eXp Realty®, Virbela® dan SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty ialah syarikat hartanah bebas terbesar di dunia dengan lebih daripada 89,000 ejen di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Australia, Afrika Selatan, India, Mexico, Portugal, Perancis, Puerto Rico, Brazil, Itali, Hong Kong, Colombia, Sepanyol, Panama, Jerman, Republik Dominika, Greece, New Zealand, Chile, Poland dan Dubai serta terus berkembang di peringkat antarabangsa. Sebagai sebuah syarikat dagangan awam, eXp World Holdings menyediakan peluang unik kepada profesional hartanah untuk memperoleh anugerah ekuiti untuk matlamat pengeluaran dan sumbangan kepada pertumbuhan syarikat secara keseluruhan. eXp World Holdings dan perniagaannya menawarkan rangkaian yang lengkap penyelesaian teknologi pembrokeran dan hartanah, termasuk model pembrokeran kediaman dan komersialnya yang inovatif, perkhidmatan profesional, alat kerjasama dan pembangunan peribadi. Pembrokeran berasaskan awan dikuasakan oleh Virbela, sebuah platform 3D yang amat sosial dan kolaboratif, membolehkan ejen menjadi lebih terhubung dan produktif. SUCCESS® Enterprises, yang dinaungi oleh majalah SUCCESS® dan aset media yang berkaitan dengannya telah ditubuhkan pada tahun 1897 dan merupakan jenama dan penerbitan pembangunan peribadi dan profesional yang terkemuka.

Untuk maklumat lanjut, lawati https://expworldholdings.com.

Pernyataan Pelabuhan Selamat
Pernyataan yang terkandung di sini mungkin termasuk pernyataan jangkaan masa depan dan pernyataan prospektif lain yang berdasarkan pandangan dan andaian semasa pihak pengurusan dan melibatkan risiko dan ketidakpastian yang diketahui dan tidak diketahui yang boleh menyebabkan hasil, prestasi atau peristiwa sebenar berbeza secara ketara berbanding yang dinyatakan atau tersirat dalam pernyataan tersebut. Pernyataan ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada, pernyataan tentang pertumbuhan berterusan pangkalan ejen dan broker kami; pengembangan perniagaan pembrokeran hartanah kediaman kami ke pasaran asing; pertumbuhan hasil dan prestasi kewangan. Pernyataan prospektif sebegitu hanya benar pada tarikh tersebut dan syarikat tidak bertanggungjawab untuk menyemak atau mengemas kini pernyataan itu. Pernyataan sedemikian bukan jaminan bagi prestasi masa hadapan. Faktor penting yang boleh menyebabkan hasil sebenar berbeza secara ketara dan buruk daripada yang dinyatakan dalam pernyataan prospektif termasuk perubahan dalam perniagaan atau keadaan pasaran lain; kesukaran mengekalkan pertumbuhan perbelanjaan pada tahap sederhana sambil meningkatkan hasil; dan risiko lain yang diperincikan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa syarikat, termasuk tetapi tidak terhad kepada Laporan Suku Tahunan yang terbaru difailkan pada Borang 10-Q dan Laporan Tahunan pada Borang 10-K.

Maklumat Hubungan Media:
eXp World Holdings, Inc.
mediarelations@expworldholdings.com

Maklumat Hubungan Pelabur:
Denise Garcia
investors@expworldholdings.com

Imej yang mengiringi pengumuman ini boleh didapati di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/3de7127b-a405-434a-b5a5-81e17d7be12d 

SUMBER : eXp Realty

No comments:

Post a Comment