Monday, November 20, 2023

TSUBURAYA PRODUCTIONS AKAN MEMPERKENALKAN PERMAINAN KAD ULTRAMAN DI ANIME FESTIVAL ASIA SINGAPURA 23

 

TSUBURAYA PRODUCTIONS akan Memperkenalkan PERMAINAN KAD ULTRAMAN di Anime Festival Asia Singapura 23 (Grafik: Business Wire)

TOKYO, 20 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Tsuburaya Productions Company Limited (beribu pejabat di Tokyo, selepas ini dirujuk sebagai Tsuburaya) mengumumkan bahawa ia akan membawa PERMAINAN KAD ULTRAMAN yang akan datang ke Anime Festival Asia Singapura 23 (AFA23) untuk permainan percubaan bersama dengan pertunjukan pentas Ultraman secara langsung dan hiasan patung Gomora.

Ini merupakan peluang pertama anda untuk melihat dan mencuba permainan kad sebelum penampilan sulungnya yang dijadualkan pada musim panas 2024. Gerai tersebut akan terletak di F01 di Bandar Akiba. Kad PR khas akan diedarkan kepada tetamu yang memenuhi keperluan tertentu. (Butiran akan dikemas kini pada laman rasmi kami.) Pertunjukan Ultraman secara langsung akan berlangsung pada pukul 1:30 - 2:00 PTG (24hb), 2:15 - 2:45 PTG (25hb), 2:30 - 3:00 PTG (26hb), setiap hari di Akiba Stage. Peminat juga akan dapat menyaksikan patung gergasi Gomora di Aras 3, Dataran 1.

AFA23 akan diadakan dari 24 hingga 26 November 2023 di Pusat Konvensyen & Pameran Suntec Singapura. Tsuburaya akan membuat pembentangan untuk memperkenalkan pelan perniagaannya kepada peruncit pada hari Jumaat.

Maklumat terkini tentang AFA23 boleh didapati di di sini.
Maklumat tentang Tsuburaya boleh didapati di https://tsuburaya-prod.com/

Apakah itu PERMAINAN KAD ULTRAMAN?
PERMAINAN KAD ULTRAMAN ialah permainan kad dagangan yang menggabungkan pembinaan dunia siri Ultraman dengan permainan dan kebolehkumpulan yang boleh dinikmati oleh kanak-kanak dan juga orang dewasa.
Kad-kad tersebut menampilkan karya seni berkualiti tinggi untuk mengekspresikan unsur-unsur menarik penampilan Ultraman, kebolehan, gerakan khas dan sistem jenis.
Didorong oleh Tsuburaya, PERMAINAN KAD ULTRAMAN sangat berkait dengan karya, perkhidmatan dan acara langsung yang berkaitan dengan Ultraman. Pasaran pelancaran pertama yang dijadualkan ialah Jepun, Amerika Utara dan seluruh Asia.

Perihal Tsuburaya Productions Company Limited
Tsuburaya Productions diasaskan pada tahun 1963 oleh Eiji Tsuburaya, yang dikenali sebagai "God of Special Effects", dan telah menghasilkan beberapa filem kesan khas aksi langsung. Siri Ultraman yang paling terkenal, termasuk Ultra Q dan Ultraman, yang disiarkan di TV Jepun pada tahun 1966. Sejak itu, Ultraman telah beralih daripada TV kepada teater, perkhidmatan penstriman, rancangan langsung, taman hiburan dan menjadi produk yang boleh dibeli oleh pengguna di seluruh dunia.
Tsuburaya Productions akan menyambut ulang tahunnya yang ke-60 pada tahun 2023.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53844918/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
Maklumat Hubungan
PR Consulting Dentsu Inc.
Yuki Koda
y-koda@dentsuprc.co.jp
 
Sumber: Tsuburaya Productions Company Limited
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment