Saturday, November 4, 2023

EXP REALTY PERKENALKAN PERKONGSIAN INOVATIF DENGAN HOMEHUNTER UNTUK SELARASKAN PENCARIAN HARTANAH ANTARABANGSA

BELLINGHAM, Wash., 3 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- eXp Realty®, “the most agent-centric real estate brokerage on the planet™” dan anak syarikat teras bagi eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI), hari ini mengumumkan perkongsian baharu dengan HomeHunter, sebuah aplikasi web inovatif yang direka untuk memperbaik proses pencarian rumah untuk pengguna di seluruh Eropah, Timur Tengah, Afrika Selatan, India, Australia dan New Zealand.

HomeHunter dikuasakan oleh WikiRealty dan melangkaui alat carian tradisional, menyediakan platform yang diperibadikan, menyeluruh dan terpusat untuk pencarian rumah global yang mudah. Ia melangkaui had pengesanan individu untuk melancarkan proses pencarian rumah dengan mengumpulkan data daripada pelbagai platform antarabangsa. Ia juga menampilkan fungsi penanda halaman intuitif yang membolehkan pengguna menyimpan hartanah kegemaran mereka dari kawasan dan platform yang berbeza dengan hanya satu klik, dan menyediakan senarai cadangan hartanah yang dipilih susun berdasarkan sejarah carian pengguna.

“HomeHunter bersedia untuk menjadi sumber teras yang menyenaraikan data di seluruh dunia dengan peluang yang julung kali berlaku,” kata Glenn Sanford, pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif eXp Realty. “Kami amat berbangga menjadi pembrokeran perintis yang menawarkan ejen kami akses kepada alat ini bagi meningkatkan pengalaman pencarian rumah untuk pelanggan mereka. Ia menunjukkan komitmen kami untuk meningkatkan cadangan nilai ejen kami pada skala antarabangsa. Dengan memperkemas proses pembelian rumah untuk pengguna, alat ini memperkasakan ejen eXp Realty untuk memperuntukkan lebih banyak masa mereka kepada peluang menjana pendapatan.”

Mengenai eXp World Holdings, Inc.

eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) ialah syarikat induk untuk eXp Realty®, Virbela® dan SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty ialah syarikat hartanah bebas terbesar di dunia dengan lebih daripada 89,000 ejen di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Australia, Afrika Selatan, India, Mexico, Portugal, Perancis, Puerto Rico, Brazil, Itali, Hong Kong, Colombia, Sepanyol, Panama, Jerman, Republik Dominican, Greece, New Zealand, Chile, Poland dan Dubai dan terus berkembang di peringkat antarabangsa. Sebagai sebuah syarikat dagangan awam, eXp World Holdings menyediakan peluang unik kepada profesional hartanah untuk memperoleh anugerah ekuiti bagi matlamat pengeluaran dan sumbangan kepada pertumbuhan syarikat secara keseluruhan. eXp World Holdings dan perniagaannya menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian teknologi pembrokeran dan hartanah, termasuk model pembrokeran kediaman dan komersialnya yang inovatif, perkhidmatan profesional, alat kerjasama dan pembangunan peribadi. Pembrokeran berasaskan awan dikuasakan oleh Virbela, platform 3D imersif yang sangat sosial dan kolaboratif, membolehkan ejen menjadi lebih terhubung dan produktif. SUCCESS® Enterprises, yang dinaungi oleh majalah SUCCESS® dan ciri-ciri media berkaitannya, telah ditubuhkan pada tahun 1897 dan merupakan jenama dan penerbitan pembangunan peribadi dan profesional yang terkemuka.

Untuk maklumat lanjut, lawati https://expworldholdings.com.

Pernyataan Perlindungan

Pernyataan yang terkandung di sini mungkin termasuk pernyataan jangkaan masa depan dan pernyataan prospektif lain yang berdasarkan pandangan dan andaian semasa pihak pengurusan dan melibatkan risiko dan ketidakpastian yang diketahui dan tidak diketahui yang boleh menyebabkan keputusan sebenar, prestasi atau peristiwa berbeza secara material berbanding yang dinyatakan atau tersirat dalam pernyataan tersebut. Contoh pernyataan prospektif tersebut termasuk, tetapi tidak terhad kepada, ketersediaan program insentif di pasaran antarabangsa dan nilai masa depan program insentif kewangan. Pernyataan prospektif tersebut hanya efektif pada tarikh ini, dan syarikat tidak bertanggungjawab untuk menyemak atau mengemas kininya. Pernyataan sedemikian bukan jaminan prestasi masa hadapan. Faktor-faktor penting yang boleh menyebabkan keputusan sebenar berbeza secara material dan penjejasan berbanding yang dinyatakan dalam pernyataan prospektif termasuk perubahan dalam perniagaan atau keadaan pasaran lain; kesukaran mengekalkan pertumbuhan perbelanjaan pada tahap sederhana sambil meningkatkan hasil; dan risiko lain yang diperincikan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa syarikat, termasuk tetapi tidak terhad kepada Laporan Suku Tahunan yang paling baru difailkan pada Borang 10-Q dan Laporan Tahunan pada Borang 10-K. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17624

No comments:

Post a Comment