Tuesday, September 26, 2017

CALLIDUSCLOUD MENDEDAHKAN PLATFORM KECERDASAN PENGUBAH ARUS YANG DIPERKUKUH UNTUK PRESTASI JUALAN, PERLAKSANAAN DAN PEMBELAJARAN PELANGGAN

Thunderbridge AI³ Menggabungkan Kuasa Kecerdasan Buatan, Integrasi Aplikasi dan Pemahaman Manusia untuk Memberikan Cadangan Kecerdasan yang Diperkukuh Mengikut Konteks dalam seluruh suit Lead to Money

DUBLIN, Calif., 25 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Callidus Software Inc. (NASDAQ:CALD), peneraju global dalam penyelesaian jualanpemasaranpembelajaran, dan pengalaman pelanggan mendedahkan platform terbarunya, Thunderbridge Augmented Intelligence atau Thunderbridge AI³ pada hari ni di CallidusCloud Connections (C3) 2017, persidangan tahunan penggunanya. Penyelesaian baharu itu terdiri daripada tiga elemen: kecerdasan buatan, integrasi aplikasi dan pemahaman manusia.

Platform Thunderbridge Augmented Intelligence adalah lapisan perisian yang menggunakan kaedah pembelajaran mesin pada proses jualan dan pembelajaran untuk memberikan cadangan tindakan demi meningkatkan hasil, keuntungan dan keberkesanan jualan.

Peranan pemahaman dan tingkah laku manusia adalah kunci kepada Thunderbridge AI³. Cadangan disesuaikan mengikut wakil jualan individu, ketua jualan dan pengurus operasi jualan serta spesifik untuk tahap berbeza dalam urusan. Pampasan insentif, latihan dan pembelajaran dianalisis menggunakan enjin Thunderbridge AI dan diambil kira dalam tindakan yang memberikan ROI sebenar dan pantas. Penyelesaian ini mengambil kira semua elemen proses jualan daripada permulaan kepada pendayaan jualan dan pembelajaran, hingga bayar balik pampasan.

Kunci Thunderbridge AI³ adalah perlaksanaan mudah tanpa masa penyediaan yang lama. Thunderbridge AI³ telah disepadukan dengan suit CallidusCloud Lead to Money. Tidak perlu platform data berasingan dan saintis data. 

No comments:

Post a Comment