Wednesday, September 27, 2017

HYPERBIT DIUMUMKAN SEBAGAI RAKAN RUNCIT SELURUH DUNIA BAGI L21 LITECOIN MINER

HONG KONG, 27 Sept., 2017/Medianet International-AsiaNet/ --

Block Aset Limited (http://www.blockassets.io/) yang berdagang sebagai HyperBit (http://www.hyperbitshop.io/), sebuah syarikat yang berpangkalan di Hong Kong untuk pasaran mata wang kripto yang baru muncul, telah dilantik sebagai rakan  pengedaran di seluruh dunia bagi Bewang Electronic Commerce Company Limited (BW) untuk menjual secara eksklusif Litar Bersepadu Spesifik Aplikasi Terpantas Dunia (ASIC) Scrypt Miner bagi Litecoin, L21, kepada pelanggan mereka di seluruh dunia menerusi kedai dalam talian mereka.

Dagangan dalam talian sebagai HyperBit Shop, laman web runcit telah dilancarkan ke seluruh dunia hari ini dan buat kali pertama "pelombong" mata wang kripto akan dapat memesan L21 Miner bagi Litecoin dalam sebarang kuantiti. Pengilang itu, BW sebelum ini telah mengehadkan penjualan L21 kepada syarikat-syarikat perlombongan utama, dengan kuantiti pesanan minimum yang besar diperlukan.

L21 adalah Litecoin ASIC miner terpantas di pasaran, dan dibangun dan dikeluarkan oleh BW, satu daripada syarikat kripto yang terbesar dan terkenal di China. Setiap pelombong menggunakan cip 144 ASIC 28NM untuk menyampaikan lebih banyak kadar hash dan kecekapan daripada mana-mana pelombong Litecoin yang lain di pasaran.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10435

No comments:

Post a Comment