Wednesday, September 27, 2017

IC ALAT KAWAL ATUR LDO KECIL 300MA TOSHIBA ELECTRONIC DEVICES & STORAGE CORPORATION MENGGABUNGKAN ARUS BIAS KUIESEN RENDAH DENGAN NISBAH PENOLAKAN BERALUN TINGGI DAN RESPONS SEMENTARA BEBAN PANTAS

TOKYO, 26 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation (TDSC) telah mengeluarkan siri "TCR3UG" bagi alat kawal atur keciciran rendah (LDO) berpakej kecil dengan arus output 300mA, yang sesuai untuk pengurusan kuasa bagi modul IoT, peranti boleh pakai dan telefon pintar. Penghantaran bagi produk pertama di dalam siri itu bermula hari ini, dan yang lain akan menyusul seterusnya.

Arus bias kuiesen bagi sebuah alat kawal atur LDO adalah hasil daripada keseimbangan di antara nisbah penolakan beralun dan respons sementara beban. Alat kawal atur siri TCR3UG itu menyampaikan keseimbangan terbaik industri di antara ciri-ciri[1] ini. Mereka juga menyampaikan pelbagai ciri-ciri perlindungan, seperti penutupan terma, perlindungan lebihan arus dan penindasan kemasukan arus. Ditempatkan di dalam pakej WCSP4F[1] kecil yang terkemuka di industri, yang berukuran 0.645mm x 0.645mm (jenis), t=0.33mm (maksimum), siri TCR3UG itu membantu mengurangkan saiz dan ketebalan bagi aplikasi mudah alih. 

No comments:

Post a Comment