Wednesday, September 6, 2017

PELANTAR PERLOMBONGAN DARI HMINERS MENAWARKAN SEHINGGA 650 TH/S KUASA CINCANG UNTUK PERLOMBONGAN BITCOIN

Hminers kini mencipta gelombang dalam pasaran mata wang kripto global dengan pelantar perlombongannya yang kuat yang mampu menyampaikan kuasa cincang sehingga 650 TH/s kuasa cincang untuk perlombongan bitcoin. Menawarkan pulangan pelaburan yang terjamin dalam tempoh sebulan, pelantar perlombongan ini juga boleh digunakan untuk perlombongan Litecoin, Ethereum, atau Dash. 

MIAMI, 5 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Hminers ( www.hminers.com ) nampaknya telah siap untuk menempah kejayaan yang tidak pernah berlaku sebelum ini dalam industri di seluruh dunia untuk mata wang kripto. Tiga pelantar perlombongan syarikat dengan cepat muncul sebagai pilihan yang paling disukai di kalangan ribuan pelombong bitcoin di seluruh dunia. Ciri yang paling luar biasa bagi pelantar perlombongan ini adalah keupayaannya untuk menyampaikan kuasa cincang yang sangat tinggi, sambil mengekalkan penggunaan kuasa di bawah had yang munasabah. Pelantar perlombongan multi-algoritma ini boleh digunakan untuk melombong Bitcoin (kuasa cincang sehingga 650 TH/s), Litecoin (kuasa cincang sehingga 22.5 GH/s), Ethereum (kuasa cincang sehingga 15 GH/s) dan Dash (kuasa cincang sehingga 50 GH/s).

Walaupun konsep mata wang kripto kini difahami oleh ramai orang di seluruh dunia, istilah perlombongan mata wang kripto masih tidak diketahui. Dari sudut perspektif pendapatan bagi perlombongan mata wang kripto, kadar cincang adalah sangat penting. Menyentuh tentang kefungsiannya, ini adalah ukuran kekuatan perkakasan pelombong dan mencerminkan kekerapan pengiraan fungsi cincang per saat. Prestasi pelombong diukur dalam MH/s (cincang Mega per saat), GH/s (cincang Giga per saat), dan TH/s (Terra cincang per saat).

Hminers adalah satu pasukan pakar industri yang menjadi tajuk utama pada masa lalu dengan mereka bentuk dan mewujudkan ASIC Chip 10 nm pertama di dunia. Tiga pelantar pelombong mereka iaitu H2U Miner, H4U Miner dan Rack Dilengkapi dengan 5 x H4U direka untuk memastikan keuntungan yang lebih tinggi bagi pengguna. Matlamat ini telah dicapai dengan memaksimumkan kadar cincang dan meminimumkan penggunaan kuasa ke tahap yang belum dicapai setakat ini. Tidak seperti produk lain yang sama yang terdapat di pasaran, Hminers telah memungkinkan untuk melombong pelbagai algoritma seperti SHA-256, Scrypt, Etehash dan X11.  

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10352

No comments:

Post a Comment